Sömestr Günlükleri #3

13:59:00


Eveet, geleneksel 3. sömestr günlüklerinden herkese selamlar, sevgiler..

Sanırsınız çok ekşınlı bol bol anlatılacak şeyi olan bir tatil sürüyorum. Aslında olan= ALAKASI YOK
.
Görüyorum arkadaşlarımdan, yurt dışına çıkanlar, yazlıklarına gidenler (o bile bir değişiklik sonuçta), kayak yapmaya gidenler falan filan. Bir de acımasız acımasız fotoğraf paylaşıyorlar. Bense yemin ediyorum evde arkadaşlarıma Snapchat'ten fotoğraf atmaya utanır hale geldim. Çekildikten sonra o boya şeysileriyle yüzümü falan çizip öyle atıyorum. Hani paleolitik çağ'a gitsem mağara adamları kardeşiiim diye kucaklar demiştim ya, onu da aştım artık. Resmen dinazorlarla falan kardeş olacağım.
Alışverişe çıkmam lazım, kıyafete falan ihtiyacım var. Klasik "giyecek hiçbir şey yok" tribindeyim. En azından okul zamanı kendim haftasonu gidiyorum alışveriş merkezlerine, ne istersem alıp çıkıyorum da.. Burada öyle bir üşeniyorum ki çıkıp almaya...
Yüz maskesi falan almam lazım, okullar başlamadan kendime çeki düzen vereyim diye. Yok, ona da aşırı üşeniyorum. Dışarı çıkmak sorun değil ama alışveriş öyle bir zor geliyor ki bana.

Tek tesellim tatilde kilo almamış olmam.. Her ne kadar etrafımdakiler "Sen kilo al bence" dese de alsam yanaklarımın buldog köpeklerininki gibi olacağından korkuyorum. Biraz verseydim iyiydi ama ne almışım, ne vermişim. Böyle sabit kalayım o da iyi. Gerçi bu şekilde kalmam da zor. Dedim benden bir şey olmayacak bari boş kalmışken mutfak işlerinde geliştireyim kendimi. Açtım internetten tarifleri bir güzel profiterol yaptım. Valla hamurunu yapmak, sonra kremasını yapmak, kremasını içine doldurmak, çikolata sosunu yapmak vsvs. ne eziyetmiş ya. Ama yine de çok güzel oldu, hani ben yaptım diye demiyorum. Dün yapmıştım, yarısını falan bitirdim. Geçen de kek yapmıştım falan. Bu şekilde hamur işleriyle, keklerle ben tombalak bir şey olup çıkacağım. Yerlerde falan yuvarlanırken görürseniz şaşırmayın. :(
Demin de instagram'a attım fotoğrafını buraya da koyayım:


Ayrıca artık öyle bir bunaldım ki evde kendime okullar açılınca keşfedilecek yerler listesi yaptım. Ama öyle tatlı yerler buldum kii inanamazsınız. ^^ Tabi ben buraları gezerken dersler ne olacak, orasına hiç girmeyelim...

Bir dee izleyici sayısı 100 olmuuş!
Tabi ki de önemli olan izleyici sayısı değildir ama herkes takip edildiğini görmekten mutlu olur bunda hepimiz hemfikiriz. Ve evet belki 100 de çok yüksek bir sayı değil ama sonuçta 3 basamaklıı (matematiğim mükemmel) ve bu yüzden insan mutlu oluyor tabi.

Blogumu açalı 5 ay falan olmuş yaklaşık, gerçi bunun 3 ayında falan blogumu okuyuculara kapatmıştım, sonra yeniden açtım ama ilk yazının üzerinden 5 ay geçmiş işte.

Blogumu takip eden herkese teşekkür ederiiim :)
Umarım daha da uzun bir süre yazmaya devam ederim ve daha nice nice aylara, yıllara, 100 takipçilere!




Bence bunlar da ilginizi çeker

22 yorum

  1. Canim profiterol yaparken araya pasta kremasi koymsyi deneyebilirsin. Muazzam oluyor cidden ve çok daha kolay tabi ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden ya kremanın kıvamının doğru düzgün olması için milyon saat pişirmek gerekiyor ve insanın kolu yoruluyor tabi karıştırırken Bir dahaki sefere öyle denerim o zaman :)
      Teşekkür ederim tavsiye için :)

      Sil
  2. ayy senin blogunun tasarımı ne güzel,bayıldım :D
    evde oturmak alışkanlık yapıyor,cidden :D
    böyle sürekli oturup bir şeyler yemek,arkilerle nette konuşmak güzel :D (kendimi avutuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :D ama menüyü değiştirmek zorunda kaldım ya, çok fazla html kodu içeriyordu ve aşırı yavaşlatıyordu blogu, içim acıdı ama yapacak bir şey yok :D
      evde oturmanın rahatlığını bir kere keşfetti mi tabi insan vazgeçemez, gezenler işlerini bilmiyor :D (aynen öyle)

      Sil
  3. profiterol.. çok güzel nimet ya :D
    ama işte ugraşmak lazım ya da gidip alıcaksın.
    ben ikisine de üşeniyorum şu an..
    seninkiler çok güzel görünüyor of of :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi de üşendirici evet ya ama mutfak işleri nedense üşendirici gelmiyor bana, o kadar her bir şeye üşenen bana hem de :D

      Sil
  4. 100 ayrı güzel oluyor ayrı mutlu ediyor, hatta dur bakayım aaa 102 takipçin var :D
    Ben o tatlı yapma olaylarını yazın atlatmıştım, bu tatilde hikaye yazmaya verdim kendimi. Tabii henüz sadece düşünme kısmındayım, yazdığım iki paragraf ama olsun canım, başlamak da güzel :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın da yapmıştım bir iki bir şey de sıcak falan diye öyle hareketli işler yapmaya üşeniyordum, kışa kaldı :D
      Önemli olan düşünmesi zaten, sonra bir başladın mı gelir her şey. Kim olduğunu hatırlamıyorum da çok büyük bir yazarımız da bir söyleşisinde öyle demişti hatırlıyorum. :)
      Keşke ben de hikaye yazabilsem ya, yaratıcılık noktasında tıkanıyorum :D

      Sil
    2. Ben özellikle son yıllarda popüler olan kitaplarda bile göremiyorum o özgünlüğü, sanki hepsi birbirini takip ede ede çıkmış gibi :D Bir vampir modası vardı, sonra melek modası çıktı, tanrıların çocukları modası çıktı...

      Sil
    3. Evet ya çok haklısın, hele bir de o kitaplar bir tuttu mu sırf para gelsin diye 3'er 5'er seri çıkartıyorlar ya, o zaman daha da batıyor.
      Hiç yakalanmadım şu modalara, vampirli tek kitap okumadım diye avutayım kendimi :D

      Sil
  5. Evde oturmak ve bunun yarattğı üşengeçlik bir bağımlılık haline gelebiliyor. :) Sonra tatil bitince ne salakça geçirdim tatili ya mal mıyım neyim diye düşünürdüm hep :D Ama olsun bunun da zevki ayrı (tesellliii :) )

    Profiterol harika görünüyor. Eline sağlık. Bana en çok hitap eden tatlıdır kendileri :) Ama yapmayı hiç denemedim. Deneyeyim birgün bakalım. Gerçi mutfak konusunda çok başarısızım ama neyse :)
    Kilo alıcam diye düşünme can boğazdan gelir. Bir daha mı geleceğiz dünyayaa boşveeer :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatili boş boş geçirip sonra ne salakça geçirdim tatili demek= 10 yıllık eğitim hayatım :D
      Ama evet yani sanki dünyayı kurtaracağım, otursam ne farkeder :D
      Teşekkür ederiim :D Sadece uğraştırıcı aslında yoksa kolay, yaparsın yani ve zaten artık saldım gitti, çikolatalara merhaba :D

      Sil
  6. ben de bugün kadayıf dolması yedim ne olmuş yani :D
    bi arkadaşım vardı adı eroldu hem profiterol derdik.
    Tmm tmm sustum vurma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah afiyet olsuun :D Kadayıf, baklava, tulumba falan yiyemiyorum ben çok şerbetli, şekerli geliyor. :D
      Ayrıca erolla profiterol ne alaka onu çözmeye çalıştım bi çözemedim :D

      Sil
    2. yani canım dalga geçerdik işte. Eroooll canım profit-erol çekti. Git bi profit-erol alda yiyeyim.. hatta
      bi erol la diğer erol profilerolistanda bi profiterol dükkanı açalım demiş miş miş miş
      :)

      Sil
    3. ha tamaam,
      profiterolün sonundaki erol esprisini anlayamayan titania'nın dramı :(((

      Sil
  7. 102 bile olmuuş :D

    İnsan yeni kişiler görünce mutlu oluyo yeaa :D

    Aaa ev gibisi yoktur yok. Bu da asosyal benden olsun teselli teselli :D

    O profiterolü ben yeriiim dicem de çok banalim ben ya hamaratsın bayaa amaa ilk deneme şekil şukela :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kişi sayısı önemli olmasa da böyle yeni yeni insanlar gelmesi mutlu ediyor tabi :D
      Ev gibisi cidden yok yaa ne gerek var evde yatmak varken gezmeye :D
      İlk deneme de acemi şansından herhalde eheheh :D

      Sil
  8. En azından birazcık hareket gelmiş canım sana :D
    Blogunun yeni haline de bayıldım! Tatilde kilo vericem diye herkese söyleyip ama üstüne kilo alan biri olarak o profiterolleri görmezden geliyorum -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz bile olsa üşengeçliği atmışım oleey :D
      Teşekkür ederiim :D
      Ve ben de kilo vericem deyip durdum, bu sabah tartıldım 1 kilo almışım, e tabi o kadar profiterolden sonra :D

      Sil
  9. Senin sömestır tatilin benimkinin yanında yine çok ekşınlı kalmış :D
    Alışveriş yapmaktan ölümüne nefret ederim, acayip üşenirim :D
    Ay bi de hamaratsın bakıyorum :D:F

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı sorma ne ekşınlı ne ekşınlı :D
      Alışveriş yapmayı yerine göre severim aslında da şu sıralar alacaklarım direk ayağıma gelseler hoş olur, yapacak halim yok hiç :D
      Öyleyimdir falan dermişim :D:D

      Sil

Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.