Şu Sıralar Neler Dinliyorum ?

16:27:00



Ben de çoğu insan gibi bir şarkıya taktı mı takan tiplerdenimdir ve genelde bu şarkı benim için bir taneyle sınırlı olmuyor. Genelde aylık olarak kendime şarkılar seçip onlara takıyorum ve 1 aylık bir müzik listem olmuş oluyor. Bu şarkıların hangi şarkılar olacağıysa hiç belli değil, mesela telefonumda yüzyıllardır olan bir şarkı shuffle moddayken denk geliyor ve o an benim için o şarkı "takık" hale geliyor..

Şu sıralar taktığım şarkıları paylaşacağım sizinle. Bilmiyorum herkesin zevki kişiden kişiye değişir, belki beğenirsiniz belki beğenmezsiniz. Ama umarım hoşunuza gidenler olur ve hatta belki birkaçına benim sayemde siz de takarsınız. :D

20th Century Boy 
T-Rex



Brianstorm 
Arctic Monkeys



Every You, Every Me
Placebo



Let Her Go
Passenger



Song 2
Blur



She Will Be Loved
Maroon 5



Killing In The Name
Rage Against The Machine



Genelde metal, rock şarkı dolu bir liste olmuş. Let Her Go da arada kalmış indie tarzda bir şarkı. She Will Be Loved'ı da soft rock veya pop olarak değerlendirebiliriz. 

Bir de şarkıları dinlerkenki ruh halimi anlatmak istiyorum. Yaptığım müzik listesinde shuffle modda çalıyor bu şarkılar ve ruh hali grafiğimi çizsem baya değişkenlik gösterebilir. :D 
Mesela ilk Song 2 çalıyor, enerji doluyorum, gaza geliyorum falan. Ama tabi kısacık şarkı, tam ben moda girmişken bitiyor ve Let Her Go başlıyor. Bende bir mayışma, böyle bir hüzünlenme alıyor enerjikliğin yerini. Ondan sonra da Killing In The Name çalıyor, Rage Against The Machine'in klasik modu olan isyan moduna giriyorum. Sonraki şarkımız She Will Be Loved, yine uyuşuyorum, isyankarlık komple kayboluyor. Ondan sonra Brianstorm çalmaya başlıyor ve ben yine gaza geliyorum... Böyle bir manyaklık içerisindeyim hadi hayırlısı. 

Kısacası şu sıralar benim taktığım ve sürekli dinlediğim şarkılar bunlar. Peki siz şu sıralar neler dinliyorsunuz?



Bence bunlar da ilginizi çeker

7 yorum

  1. Şarkılara takmak durumunda çok benziyoruz.Tek fark ben aylık değil haftalık takıyorum.Zaten her ay başında o haftalardan en çok aklımda kalan şarkıları da şarkı önerileri yazısıyla blogumda paylaşıyorum.Şarkılar güzelmiş.Çoğunu biliyorum.Zamanında taktığım şarkılar :D

    YanıtlaSil
  2. Zevkimiz benzer demek ki ,öyle insanlarla karşılaşınca mutlu oluyorum :D
    Aslında benim de tam aylık denemez ama 1 ay süresince eski şarkılara takıklığım devam ettiği gibi yeni şarkılar da ekleniyor diyeyim :D

    YanıtlaSil
  3. ben de rakçı metalciyim.

    bu liste hep eski babalardan olmuş.
    hepsi süper severim evet.
    bi yeni maroon var o da iyi.
    :)

    aa bak bende de bir yağmurlu şarkılar listesi var baksana.
    blogumdaki en eski yazı o.
    bi incele istersen.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Evet genel olarak bakıldığında eskilerden olmuş :)
    Passenger'la Maroon 5 yeni bir onlarda güzel aynen :)
    Hemen gireyim bakayıım :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy müzik dinleme olayımız aynı sayılır. Ben de bir iki müziğe taktım mı tam takarım. O hafta ,hatta o ay boyunca onları dinlerim. Bi de şimdi yeni bi şarkıya taktım. Tabi bu listeyi gördükten sonra Ayna-Gelincik yazmaya utanıyor insan ama söylemek istiyorum :D Hiiç öyle bakmayın ben hikaye yazdığım için şu anda ki hikayeme en uygun şarkı o :D

    YanıtlaSil
  6. @kaJJu

    Ahahah saçmalama ya herkesin müzik zevki var, utanmak ne demek :D

    YanıtlaSil
  7. @Titania'nın Çöplüğü Eh tabi haklısın ,teşekkür ederim:

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.