Sömestr Günlükleri #2

14:45:00



Bir öncekinden bu zamana kadar değişen bir şey yok aslında. Bu da bir anlamda durum güncellemesi gibi bir yazı olacak yani.

Artık sonunda babam bana acıdı ve yeni laptobum geldi. Artık o minnak ekrandansa sonunda insancıl boyutlarda izleyebiliyorum dizimi. Prison Break de bitmek üzere sanırım kendimi çürütme yolunda başka bir dizi daha bitireceğim..

Ayrıca günde 12 saat uyur hale geldim. Geçen günlüğümde dediğim gibi yorganı üzerimden ittirmeye üşenmemin de bunda bir etkisi var ama artık ondan ziyade ciddi uyku problemleri olmaya başladı bende. Günde 12 saat nedir ya? Bir günün yarısı resmen. 15 günlük sömestr tatilinin 7,5 gününü uykuda geçiriyorum demek olur bu. Bu işe acilen bir çeki düzen vermem lazım.

Bir de yine tatilden önce söylediğim sözleri gerçekleştiremedim.
"Görürsünüz, tatilde ders çalışıcam. Eksiklerimi tamamlıycam. Bol bol test çözücem, sorular hakkında pratik yapmış olucam. Ve hatta ikinci dönem konularına da başlıycam ki 2. dönem rahat geçsin."
Hıı çok yaparım ben bu dediklerimi. Klasik laflar, klasik yerine getirememeler. Sanki kendimi bilmiyorum.

Dedim ki bu böyle gitmez, dizi izleye izleye bir yere kadar. Gözlerim artık daha fazla ışığa dayanamaz.
Peki bu konu hakkında bir çözüm düşündüm mü= Hayır
Bu konu hakkında bir şey yaptım mı= Hayır
Sonuç= Yok.

Aynı zamanda şu sıralar sürekli bloglarda dolaşıp duruyorum, tam olarak bir bilgisayar asosyaline döndüm. Tabi arada dışarı da çıkıyorum, o kadar eve kapanmadım henüz ama gidişatım pek iyi değil.

Neyse ki sonunda D&R siparişlerim geldi, onlar bitene kadar yine bilgisayardan biraz uzaklaşabilirim sanırım.

Bir de telefon denen bela var. Bir giriyorum Whatsapp'e, mesajlar yığılıyor gruplardan falan. Ben üşeniyorum işte, o yüzden bir süre cevap veriyorum ayıp olmasın diye.
Ha hepsi sevdiğim insanlar harbiden, ona diyecek sözüm yok da mesajlaşmaya çok üşeniyorum ben bir süre sonra. Baş parmaklarım isyan ediyor falan, gelemiyorum böyle şeylere. Aradıklarında konuşuyorum ama, o kadar vefasız değilim.

Bu seferlik de bu kadar,
asosyalleşme yolunda başarıyla ilerleyen Titania'nızdan sevgiler ^^



Bence bunlar da ilginizi çeker

2 yorum

  1. Yaa seninki iyi yine yaa, ben azcık uyuyorum da nası bu kadar çabuk bitiyo günler hiç anlamıyorum, hiçbir şey yapmaya yetmiyo günler resmen, çok sinirlendim şu an günlerin çabuk bitmesine -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tatil bitsin istiyorum yaa, galiba mazoşistim anlamadım henüz ama sıkıldım evde :(

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.
Bu blogda yer alan telif hakkı belirtilmemiş görseller Freepik'ten alınmıştır.