Blogun Yeni Teması Konulu Yazı

20:42:00



Blogumun adını değiştirdiğimde temamı düzenleyecek fazla vaktim olmadı, bulduğum hazır bir temayı yükleyip geçiştirdim. Ama içimde kalmıştı, şöyle güzel bir tema hazırlayayım diye. Vaktim varken üşenmedim oturdum bilgisayarın başına, tam 4 saatten fazla süredir temamı düzenliyordum ve sonunda BİTTİİİİİ. ^^

Tema asıl olarak Blogger'ın Simple teması. Tabi o halden bu hale gelmesi kolay olmadı, bildiğiniz dümdüz temayı 4 saatte evirdim çevirdim bu hale soktum.

Header'ın arkaplanını Blogger Candy'nin ücretsiz temalarından aldım.
Sosyal medya ikonlarını Her New Leaf'ten aldım.
Bunların dışındaki site menüsü şeyciklerini falan kendim Photoshop'ta yaptım.

Sonunda blog istediğim gibi oldu sanki, tabi hala gözüme batan birkaç şey var. Onları da ilham geldikçe yavaş yavaş değiştireceğim. :D

Sizce nasıl olmuş yeni temam?
Fikirleriniz benim için önemlii ^^




Bence bunlar da ilginizi çeker

9 yorum

  1. Çok hoşuma kaçtı.:)

    YanıtlaSil
  2. heeheeyy blogunu çok sevdımm!
    temanı daha çok!
    vaktim olsaydı ben de hemen blog teması düzenlemelerine girişecektim o derece gaza geldim :D

    çok şeker ya *.*

    yeni bir takipçi kazandın bu arada, merhabalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim ya :)
      Mutlu ettin beni yorumunla :D
      Hoşgeldiin :D

      Sil
  3. Ben bi giriştim bu işte az kalsın blog siliniyodu ,o günden sonra bi kere daha denedim onda da sıkıldım ,artık tövbe ettim bu işlere. :D

    Ama senin tasarımı beğendimm ,çok hoş olmuuş:)):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah benim mutfakta bir şeyler pişirirken her yeri yıkıp dökmem gibi :D
      Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
    2. Hahhaha ,güzel benzetme :))
      Ne demek efenimm:)

      Sil
  4. ben hiç beceremiyorum böyle şeyleri ya, hatta kendi blogum direk bir tema indirdim onu yaptım. başlık kısmına resim eklicem, nasıl photoshop yapılır falan haberim olmadığı için öyle sadece yazı şeklinde duruyor ama senin ki çok güzel olmuş. güle güle kullan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :D
      istersen yardımcı olabilirim ya da direk header falan tasarlayabilirim, eğleniyorum ben yaparken hiç sıkıntı olmaz :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bu blogda bulunan içeriklerin hakkı 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde Titania'nın Çöplüğü bloguna aittir.